UTBUD  

KOMBINATIONSPASS   


SKIVSTÅNG/SPIN 90 min
Här kombinerar vi styrkan i skivstångsträningen med spinningens konditionsträning.
Vi inleder med 40-45 minuters skivstångsträning och fortsätter med 40-45 minuters rolig och effektiv spinning som avslutas med nedcykling, rörlighetsträning och stretch. Passet är ca 90 minuter långt inklusive förflyttning mellan salarna. 


CIRKELGYM/FLEX - 75 min
Här startar vi med 40 min i Cirkelgymmet och fortsätter med 30 min rörlighetsträning i Lilla salen.
Resultatet blir ett varierat, roligt och skönt pass som gör dig starkare och rörligare. 


INTERVALL / FLEX-  tufft kombipass för kondition, styrka och rörlighet.
Under första hälften av passet utmanar du din kondition och styrka i ett tufft intervallupplägg. 
Under andra hälften tränar du din rörlighet. 
Intervalldelen har högintensiv karaktär och växlar hela tiden mellan övningar för styrka och kondition. 
I flexdelen tränar du din funktionella rörlighet i ett dynamiskt och fokuserat flow. 
De muskler du tröttat ut i intervallavsnittet sträcks ut och blir rörliga, smidiga och avslappnade.

IntervallFlex är ett träningspass du lämnar med ett nöjt leende, om du gillar att ta i och är rustad för intensiv träning. 

_ _                     _ _             _ _                      _ _                         _ _                     _ _                              _ _                     _ _

 För mer information om träningsformerna se respektive flik under UTBUD.   

Friskishusets öppettider  
 
Öppettider          Här hittar du oss.

Måndag,Tisdag,Torsdag   07.00–21.30
Onsdag                             06.45–21.30
Fredag                              07.00–19.00
Lördag                              09.00–17.00
Söndag                             09.00–21.00

Stängningstiden anger när man ska ha lämnat Friskishuset.

 


Blogg  

Här kan du följa Tina Uppfeldt och hennes blogg.

Tina är träningsutvecklare på Friskis&Svettis Riks

Facebook  

Friskis&Svettis Lomma Instagram