UTBUD  

KOMBINATIONSPASS   


SKIVSTÅNG/SPIN 90 min
Här kombinerar vi styrkan i skivstångsträningen med spinningens konditionsträning.
Vi inleder med 40-45 minuters skivstångsträning och fortsätter med 40-45 minuters rolig och effektiv spinning som avslutas med nedcykling, rörlighetsträning och stretch. Passet är ca 90 minuter långt inklusive förflyttning mellan salarna. 


CIRKELGYM/FLEX - 75 min
Här startar vi med 40 min i Cirkelgymmet och fortsätter med 30 min rörlighetsträning i Lilla salen.
Resultatet blir ett varierat, roligt och skönt pass som gör dig starkare och rörligare. 


INTERVALL / FLEX-  tufft kombipass för kondition, styrka och rörlighet.
Under första hälften av passet utmanar du din kondition och styrka i ett tufft intervallupplägg. 
Under andra hälften tränar du din rörlighet. 
Intervalldelen har högintensiv karaktär och växlar hela tiden mellan övningar för styrka och kondition. 
I flexdelen tränar du din funktionella rörlighet i ett dynamiskt och fokuserat flow. 
De muskler du tröttat ut i intervallavsnittet sträcks ut och blir rörliga, smidiga och avslappnade.

IntervallFlex är ett träningspass du lämnar med ett nöjt leende, om du gillar att ta i och är rustad för intensiv träning. 

_ _                     _ _             _ _                      _ _                         _ _                     _ _                              _ _                     _ _

 För mer information om träningsformerna se respektive flik under UTBUD.   

Friskishusets öppettider  
Öppettider 25/6-19/8  Här hittar du oss

Måndag-Torsdag   08.00–21.00
Fredag                 08.00–19.00
Lördag                 09.00–14.00
Söndag                09.00–12.00/16.00-21.00

Stängningstiden anger när man ska ha lämnat Friskishuset.
Facebook  

Friskis&Svettis Lomma Instagram